Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Sklep internetowy Dżangłera.pl jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi towar bez wad fizycznych i prawnych.
Wada fizyczna polega na niezgodności produktu z umową sprzedaży. W szczególności jeżeli: - towar nie ma właściwości które powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony, albo wynikający z okoliczności przeznaczenia. - nie ma właściwości o których Sklep Internetowy Dżangłera.pl zapewniał. - został klientowi wydany w stanie niezupełnym.
Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy Dżangłera.pl przesyłki z towarem.
Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień wyświetlania, czy parametrów monitora Zamawiającego.
Koszty związane z odesłaniem towaru, leżą po stronie reklamującego.