Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, zwykle trwa to nie dłużej niż 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się wydłużyć nawet do 14 dni od momentu złożenia zamówienia.
Informację o planowanym czasie realizacji Twojego zamówienia otrzymasz zawsze na stronie produktu. Nie wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie online są dostępne w naszym magazynie, część z nich musimy sprowadzić lub wykonać na Twoje zamówienie.
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Kupujący ponosi następujące koszty dostawy:
Sposób dostawy | Koszt dostawy | Czas dostawy |
Przesyłka kurierska pobraniowa do 25kg | 22,99 zł | Do 2 dni roboczych od wysłania |
Paczkomaty InPost | 19,99 zł | Do 2 dni roboczych od wysłania |
Przesyłka kurierska do 25 kg | 19,99 zł | Do 2 dni roboczych od wysłania |
W przypadku zamówień personalizowanych (pokrowce i firanki) , czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie z klientem.
Część sprzedawanych przez nas produktów to produkty, które w transporcie bardzo łatwo jest uszkodzić, stłuc lub zmiażdżyć. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy. Zawsze staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po odbiorze towaru prosimy o powiadomienie o tym nas lub firmę kurierską.W takim przypadku kurier przyjedzie ponownie celem sporządzenia protokołu szkody.
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 25 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.